
„Wprowadzenie produktów firmy FIBER PLAST na rynki zagraniczne” PROGRAM OPERACYJNY INTELIGENTNY ROZWÓJ Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Cel projektu:
1. Promocja polskiej marki Fiber Plast na rynkach międzynarodowych.
2. Wzrost działalności eksportowej przedsiębiorstwa Fiber Plast i dywersyfikacja wskazanych rynków eksportowych: Francja, Niemcy, ZEA, USA, Japonia, Korea Poł., Kanada, Tajlandia, Chiny, Australia i Holandia. poprzez udział w targach i misjach zagranicznych i promocje innowacyjnych produktów.
Całkowite wydatki na realizację projektu:
Wydatki ogółem: 386 400.00 PLN
Wydatki kwalifikowalne: 386 400.00 PLN
Dofinansowanie: 328 440.00 PLN
Termin realizacji projektu:
01/06/2020 – 30/06/2022